Aliexspress - coś więcej !

  Azjatyckie strony cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Ja na razie upodobałam sobie tylko jedną a mianowicie - aliexpress. Pod postem z moimi zakupami widziałam, że i was zainteresowała ta strona i chcecie dowiedzieć się czegoś więcej, więc w tym poście chcę jeszcze bardziej przybliżyć ten temat.


koronkowy bralet - 3$ /  Pędzle - 2$ / wisiorek / 1,50$

   Jak już pewnie wiecie aliexpress to typowe azjatyckie allegro. Niewątpliwie można znaleźć tam dużo fajnych, dużo tańszych ubrań, gadżetów. Stety/niestety zdarzają się też podrobione rzeczy znanych firm.
Przesyłka do Polski zazwyczaj jest darmowa i trwa od tygodnia do 4 tygodni. Każda rzecz idzie osobno i w innym czasie, gdyż są to osobne aukcje.


litery drewniane - 0,86$ szt. 

Jak zamawiać ? 
 Aby móc zamówić daną rzecz należy posiadać specjalną kartę, której niestety nie posiadam. Korzystałam więc z pomocy dziewczyn z vinted, a dokładnie tu! Wystarczy wysłać linki rzeczy do zamówienia, swój adres i przelać odpowiednią kwotę (+ za zamówienie vintedziance 4 zł do 10 rzeczy lub 8 zł powyżej 10 rzeczy) a nasze rzeczy zostaną zamówione. Wszystko przebiega szybko i sprawnie. Polecam !

Kombinezon - 5,60 $

  Kupując ubrania musimy mieć świadomość, że nie zawsze są one dobrej jakości. Ja dotychczas z ubrań zamawiałam tylko bralety i kombinezon i jakość jest jak najbardziej okey. Trzeba również zwracać duża uwagę na wymiary, gdyż jak wiemy azjatki/ci są niscy więc ta rozmiarówka jest zaniżona. Dlatego, albo dokładnie sprawdzamy wymiary albo bierzemy jeden lub dwa rozmiary większe rzeczy.



  Pod zdjęciami napisałam ceny produktów, które kupiłam, gdyż chciałam pokazać Wam jak tanio można kupić fajne, oryginalne rzeczy. 
Mam nadzieję, że wszystko co najważniejsze napisałam, ale jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach, a ja na pewno odpowiem. :)


Share this:

,

Comments

8 komentarze:

  1. Fajnie, że przybliżyłaś trochę ten temat :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nigdy nie kupowałam nic ani nie zamierzam kupować na takich stronach ale muszę przyznać że rzeczy mają ładne.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wreszcie odważę się coś tam zamówić, ostatnio coraz częściej o tym słyszę :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy tam nic nie zamawialam.. ;)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od aliexpress się już uzależniłam (poważnie!:)). uwielbiam zamawiać stamtąd drobiazgi, a ciuszki to po prostu perełki!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja chyba już też ! Co wejdę na tą stronę to coś mi się spodoba. :)

      Usuń
  6. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kombinezon i literki , pieknie wyglada napis DREAM! Słyszałam o wielu chińskich sieciówkach ale o aliexpress nigdy musze tam zajrzeć!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń