Aliexpress - czyli tzw. "azjatyckie allegro"



Dzisiejszy post będzie dotyczył tzw. "azjatyckiego allegro" czyli aliexpress. Jest to strona na której znajdziemy dokładnie to co na allegro. Nie da się jednak ukryć, że wiele rzeczy z tego serwisu to idealnie podrobione marki w dużo, ale to dużo niższych cenach.
 Dziś pokażę wam moje rzeczy które zamówiłam. Na początek chciałam zamówić mniej aby upewnić się czy na pewno wszystko dojdzie i będzie w dobrym stanie. Nie zawiodłam się bo rzeczy jak na ich ceny są bardzo dobrej jakości. .


1) Zegarek Daniel Wellington - 5€



2) Minimalistyczne wisiorki - 0,93 i 0,42 €




4) Obudowa na telefon z minionkiem 3D - 3,70 €




4) Bralet z paskami na tyle - 2,58 €





 Ja jestem bardzo zadowolona i myślę, że  tego typu postów będzie więcej.Jeśli mielibyście jakieś pytania dotyczące tej strony, zamawiania itd. to śmiało zadawajcie je pod tym postem, a ja postaram się zrobić osobny post.  A może ktoś z was już zamawiał z tej strony ? Piszcie :)

Share this:

, , , , ,

Comments

12 komentarze:

  1. Rewelacyjny zegarek:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A za przesyłke dużo płaciłaś? Zrób osobny post prosze :) Świetne rzeczy :) Obserwuje.

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka przy większości rzeczy jest darmowa. Oczywiście, jeśli będzie duże zainteresowanie to post na pewno się pojawi :)

      Usuń
  3. widziałam juz ten zegarek kiedyś i sie nad nim zastanawiałam, wygląda super
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię robić zakupy na Aliexpress :) Mogę wiedzieć od jakiego sprzedawcy kupiłaś zegarek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie ma już tej aukcji, ale jest dużo innych nawet w jeszcze bardziej korzystnych cenach. :)

      Usuń
  5. Fajne rzeczy zamówiłaś najbardziej spodobała mi się obudowa na telefon;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka świetna obudowa na telefon ! sam sobie ją zamówie <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj na alie można dorwać mnóstwo perełek, ale podróbki typu DW bym sobie jednak darowała. Chociaż mało co różni sie od prawdziwego, to jednak (no chyba że dla potrzeby posta) nie popieram tego typu działań. Cała reszta jest super!

    strasznie dziękuję za komentarz, to mega miłe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji nic zamawiać z tej strony, chociaż już o niej słyszałam. Zegarek jest świetny, taki minimalistyczny.
    Swoimi zakupami skusiłaś mnie do poszukania czegoś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super obudowa na tel. uwielbiam minionki! hahha
    polecam (dopiero zaczynam) http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń